Masz pytania? Zadzwoń: +48 666 266 038

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Innowart
ul. Zygmunta Opackiego 40/8, 05-090 Raszyn, Mazowieckie
  •  

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Innowart
ul. Zygmunta Opackiego 40/8, 05-090 Raszyn, Mazowieckie

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

Zamknij
Sign in
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.